doruceni-zbozi-back.jpgdoruceni-zbozi--nadpis2-cz.jpg

 

Doručení kancelářských potřeb

Objednané zboží doručí náš řidič dodávky Office Depot následující pracovní den mezi 7:30 a 17:30 až do vaší kanceláře. 
Doručení objednávek nad 1490,- Kč je zdarma. Pokud výše objednávky nedosáhne 1490,- Kč, účtujeme zákazníkovi dopravné 149,- Kč bez DPH.

 

Garance Zítra nebo zdarma®

Jako jediný obchod kancelářských potřeb v České republice nabízíme unikátní garanci doručení kompletní dodávky - Zítra nebo zdarma®. Pokud zboží neobdržíte do druhého pracovního dne, automaticky za ně nezaplatíte ani korunu – dostanete je zdarma! Garance Zítra nebo zdarma® platí po celém území České republiky. 

Garance Zítra nebo zdarma® a dodávka do druhého pracovního dne se týkají objednávek odeslaných do 17:00 hod. předcházejícího pracovního dne.

Garance Zítra nebo zdarma® se týká zboží takto označeného v našem internetovém obchodě Detailní podmínky Garance Zítra nebo zdarma® najdete v našich Všeobecných obchodních podmínkách..

 

Seznam aktuálně nedostupných položek naleznete ZDE.

 

Služba Office Depot Express - dodání do 3 hodin po Praze

Potřebujete urgentní dodání ještě dnes?
Volejte zdarma linku: 800 172 747

V pracovní dny: pondělí-pátek od 8 do 17 hodin

Garance dodání od objednání do 3 hodin po Praze (objednání v čase od 8 - 14 hodin)

Dodání zboží z katalogu Zítra nebo zdarma® - téměř 7000 položek

Cena za dodání 399,00 Kč bez DPH při hmotnosti zásilky do 100 kg.

 

Doručení kancelářského nábytku

  • Kancelářský nábytek Hobis (mimo atypický nábytek): 2-5 pracovních dnů
    Atypický kancelářský nábytek (např. kuchyně a recepce): 4 týdny

 

  • Pro speciální nabídky a vypracované 3D návrhy interiérů kanceláří je dodací lhůta kancelářského nábytku stanovena individuálně.

 

 

Vrácení zboží

Pokud vám z jakéhokoli důvodu dodané zboží nevyhovuje, máte k dispozici 14-ti denní lhůtu na vrácení zboží v neporušeném stavu a v originál neporušeném obalu. V případě potřeby kontaktujte naše zákaznické centrum na infocz@officedepot.com nebo telefonicky na čísle 800 154 322.

Objednávka nadstandardního (nekatalogového) zboží je závazná a zboží není možné vrátit.

 

Platba za zboží

Platit je možné při převzetí zásilky v hotovosti nebo bankovním převodem na základě vystavené faktury.

U prvních objednávek může být požadována platba v hotovosti nebo na zálohovou fakturu. V takovém případě vás bude kontaktovat pracovník zákaznického centra.

 

Objednávkové formuláře

Pro přesnější specifikaci zákaznických požadavků má Office Depot připraveno několik typů objednávkových formulářů.

Kliknutím na uvedené odkazy lze stáhnout formuláře do vašeho počítače.

 

 

home-icon-50x34px.pngNa úvodní stránku